Mazie sīkumiņi

Šodien Džose tika pie saviem TennCare benefitiem, kuri viņai kā amerikas pilsonei pienākas. Pirmdien TriCare un tad tip top uz Harton medical center iečekoties ar baby J #2.

Bijām aizbraukuši pie māsīcas Carolyn, kura dzīvo section8 mājās. Nu sajūta kā filmās, kad tūlīt kādi nigeri nobrauks garām un uztaisīs nelielu apšaudīti. Man ir paranoja dzīvot mūsu klusajā rajonā, bet tur es būtu vispār kā uz adatām.  Un skat aiz žoga treileru parks. Filmās treileru parkus attēlo tādus nu neko, dzīvē izskatās kā kārtīgs bomžatņiks.

 
Galvenais, kas mani piesaistīja ciemojoties pie Carolyn'as bija tas kā Džose uzņēmās atbildību par mazo Pārkeru (8mēn). Uzmanīja un rotaļājās, stāstīja kā lietot telefonu un ja mazais rāpoja prom, tad ķeksēja atpakaļ aiz biksēm. Ehh sarkana palikdama cēla mazo Pārkeru un stibija atpakaļ uz sedziņu, bučiņas uz vaigiem un paijāja galviņu. Tas manī radīja stipru pārliecību, ka Džosīte būs lieliska māsiņa. Kas interesanti nemaz nepalika greizsirdīga, ja es vai Dominiks spēlējās ar mazo. Interesanti. Jau tagad Džose skaidri zina, ka puncī ir baby.
Sākām jau uztraukties, ka Džosīte nerunā nevienu vārdiņu un tad vienā brīdī sāka visu atkārtot, reizēm pazūd kāda galotne, bet Džose grāmatiņā jau māk parādīt uz bildītēm un nosaukt lietiņas, kuras viņa atpazīst. Krāmē krāsaino rimbuļu piramīdu tikai tā - no sākuma "pareizi" pēc tam pa savam. Mamma teica, ka es esot darījusi tāpat. Hehe. Bieži redzu savu raksturu Džoses izdarībās.

Augam un ar katru dienu paliek aizvien interesantāk.


 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)