Laiks

Ir mans mīļākais gada laiks - Novembris/Decembris. Pēdējie divi mēneši. Pildīti ar daudz domām, idejām un vēlmēm nākamajam gadam, pārdomas un jaunas ieceres. Nav kur steigties vēl šie paši jānodzīvo.
Ko lai saka..13 ir tāds "interesants skaitlis"priekš gada ko saukt par veiksmīgu.
Daudz gaismas piļu celts, ļoti daudz..bet ja ne tā, tad nekas vispār nebūtu sasniegts.

Tāpēc jau saka "DREAM BIG", lai vairāk "sanāktu".

Mans dzimšanas dienas mēnesis! Dominika dzimšanas dienas mēnesis un Džoannai jau 20 mēneši.
Pēc plikiem 4 mēnešiem mans bēniņš jau divgadnieks. WoW! Pa kuru laiku?

Laikam nu ir daudz lielāka vērtība, kad tas atspoguļojas bērnos, jaunās prasmēs un iemaņās un jau atkal jaunā drēbju un apavu kaudzē, jo vecās vairs neder.


Es beidzot priecājos par dzīvi, tā nav perfekta, bet tā ir laba un ar to pietiek! Visu papildina sapņi, ambīcijas un centieni. 

Ko sēsi, to pļausi..to teica mana mamma, kad kaut kas izvērtās ne tā kā gribēts. 

Mācos pacietību. Pinterestā reiz uzskrēju plakātam ar tekstu: "Neatsakies no sapņa tikai laika dēļ, laiks paies tāpat".
Tieši tā!

Fingers crossed!

Raugos uz Jauno 2014 gadu ar gaišām domām.
Laiks tapināt jaunu bucket list!

 
 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)