Tingeltangel pirms Paldies

Es negribu būt rupja, bet laikam tāda būšu! Ziemassvētku mēnesis ir Decembris nevis septembris, nevis oktobris un arī ne novembris tāpēc sacirst egles vai uzstādīt mākslīgo "daiļavu" ir pilnīgs neprāts.

Šie svētki ar katru gadu paliek aizvien trulāki un maznozīmīgāki. Walmārtā ziemassvētku preču ailes garākas kā piena produktu, tādas bumbas un šitādas. Es saprotu, ka tas ir veids kā nopelnīt, bet jūs cilvēki..katru gadu taču nepērkat jaunas bumbas un rotājumus.

Daudzi jau saslējuši savas eglītes mājās. Bet kā tad ar pateicības dienas dekorācijām? Tītars un visi citi šiem svētkiem piederīgi rotājumi?

Mūzika arī skan no rīta līdz vakaram, Ziemassvētki ir mani mīļākie svētki nevis dāvanu pēc vai kā cita, bet gan atmosfēras, nevajag to visu notrulināt drillējot jau 3 mēnešus pirms pašiem svētkiem.

Te mājas jau teju vai mēnesi nokrāmētas ar Santa Klausiem un gaismiņām un Rūdolfiem un citiem Ziemassvētku varoņiem.
Es spēju saprast, ka nepacietība, bet tas nav attaisnojums.
Pirms tam jau vajag pateikt paldies par ēdienu galdā un tikai tad sākt domāt par Ziemassvētkiem.
Nepateicīgie nepateicīgie..
 
Mūsu Pateicības dienas tītars jau gaida savu pagatavošanas dienu. Šeit darba vietas, katram darbiniekam izsniedz pa tītaram. Biju pārsteigta, ka tā, jo šķita, ka tādas lietas visi pērk paši, bet tā kā šie ir svētki par "PALDIES" - "DOŠANU" , tad tas ir veids kā firmas izsaka pateicību saviem darbiniekiem. Interesanti, jo šāds fakts mani patiesi pārsteidza.

Palicis tikai viens mēnesis un jaunais gads jau klāt.
Jau vesels gads Amerikā.
 
 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)