Viena juudze

Gatavojoties vasarai esmu noleemusi treneeties ar meerkji.  Noleemu par labu "mud run". Majaas skrienot uz trenazjiera saprotu ka ne ko es nesaprotu. Cik tad aatri man ir jaanoskrien viena juudze?
Izraadaas viena juudze 25 gadu vecumaa ir jaanoskrien 7 minuutees, bet 2 pilni kilometri 9 minuutees. Varbuut saakt ar to?

5 gadus un 2 beernus veelaak es saprotu, ka uzkraats ne tikai liekais svars, bet arii nespeeks. Aciim redzot shogad nekaadaas sacensiibaas mees nepiedaliisimies. Tas noziimee, ka priekshaa ir vesels gads uztreneet to speeku atpakalj. Tagad vairaak par visu nepatika lielaaka, par to nespeeku kaa par lieko tauku kroku. Shausmas un tak skolaa skreejaam tos 12 apljus un cik labas minuutes es citreiz vareeju izspiest, tagad knapi pavilkties varu. Taa beernu "taisiishana" ir viena ljoti speeku izsmeljosha padariishana..jaasaka kaa ir.
Tas nu tagad arii buus mans galvenais meerkjis noskriet juudzi 7 minuutees.. daudz man jaatreneejas jo tagad es varu izspiest pus juudzi 7 minuutees. Hmm nedaudz ljoti nozjeelojami. Bet tas noziimee ir uz ko tiekties!


Piedevaam shajaa Augustaa mees ar viiru svineesim 4 gadu gadadienu..hmm garaakie 4 gadi kaadi jeb kad piedziivoti. Peedeejais gads vispaar kaa pa celmiem, bet ko lai saka veel aizvien esam kopee un shkjirshanaas papiiri izmesti miskastee.


 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)