Ziemassvētku jampadracis

Šodien - ziemassvētku šopings.
Mazā Džose mani pārsteidza ar savu vēlmi apmeklēt podiņu lielveikalā, ko mēs arī, protams, izdarījām. Mans mammas lepnums sakāpa debesīs, jo mazā Džose iztikusi visu dienu bez slapjumiem. Ak vai kāds prieks. redz, kad neuzspiež to lietu, bet padara par ko interesantu un borē rītā vakarā, ka būt lielai meitenei ir forši un, ka lielās meitenes var darīt daudz vairāk foršu lietu, bet lielajām meitenēm ir jāiet uz podiņa. Nu un tā Džosīte grib būt liela meitene un darīt lielo meiteņu lietas.

Runājot par lielo meiteņu lietām - šodien Santa Klauss sarūpēja Džosītei lielo meiteņu gultu. ..nu un mamma tika pie pilnīgi jauna kosmētikas komplekta, kamēr es to visu iemēģināju mazā izraka teju vai 7 gadus veco acu ēnu paleti un arī uzkrāsojās. Ak vai!

Vislielākais prieks par Sonia Kashuk acu ēnu paleti, kas ir pielīdzināma slavenajai Naked 2 paletei.

Visi toņi ļoti piesātināti un pigmentēti un tomēr mans lielākais iemācītais triks likt plakstiņu primer'i, padara šo paleti uz plakstiņiem ļoti izteiksmīgu. Pinterest'ā klīst populāri smoky eyes tutorials un ar šo paleti var sasniegt tos pašus rezultātus.


Un viens no pirkumiem, kurš tomēr nav "īstais" ir lūpu krāsa, lai arī "peach, tomēr tie spīdumiņi un arī aromāts atgādina bērnību, kad rakos pa mammas kosmētikas somiņu. Priekšroku dodu krēmīgiem toņiem nevis ar "glitteriem".  Nu jā..tā kaut kā neveiksmīgi man ir sanācis.

Redz kosmētiku un apģērbu sev ir jāiet pirkt vienai vai ar draudzeni, bērni paņem uzmanību un novirza no domu gājiena.

Ak un protams arī mans iemīļotais Victoria Secret, ja ir iespēja nu nepažēlojiet tos 60 dolārus un nopērciet ko ļoti labu. Es no sirds iesaku, nevis tāpēc, ka brends baigākais, bet KVALITĀTE. Reizēm tās krūtis pieriebjas, ka ir..un tik lielas, bet VS produkcija ir neiedomājami ērta un tik ļoti patīkama ādai.
Lēto variantu dzīvot spēja ir aptuveni mēnesis vai 2, bet VS ilgs gadiem! Ir vērts ieguldīt pamatlietās!

P.S Šeit TN plosās tornādo un arī Tullahoma ir "tornado watch" tāpēc vēlu mums visiem mierīgu vakaru!

 
template design by Studio Mommy (© copyright 2015)